Saturday, March 22, 2014

sepet modeli havlu kenarları

Selam sevgili web sitesi okurlarimiz. Bugunku konumuz sepet modeli havlu kenarları.

Artık her cumartesi Eminönü'ne gider olduk.Önceden nefret ederdim müptelası oldum şimdi=)

Eve geleli 1 saat olmuştur heralde fotoğraf koymakta hiç geç kalırmıyım ben haha=)Yine gezmediğimiz yer kalmadı bu hafta yine aldık birşeyler.

Başlıyorum işte=)


sepet modeli havlu kenarlari 1






Annemin yaptığı kadife havlu sepetini paylaşmıştım.Hep bu tip istiyoduk birçok yere sorduğumuzda fiyat olarak 85-130 arasında değişiyordu fiyatları ki heryerde de yok zaten tasarıma giriyormuş bunlar.



sepet modeli havlu kenarlari 2






Bugün Eminönü'nde İpekçe Home'a girdik.Ve tam karşımıza çıktı işte bu sepet tam istediğimizden=)


Bunun daha koyusu ve ayakları varaklı olmayanıydı bizim gördüğümüz.Fiyatını sorduk bekliyoduk 100 TL falan der şimdi diye 45 demez mi hemen atladık tabi ki=) Krem rengi istiyoduk biz mağaza görevlisi depoda olması lazım dedi yukarı kata çıktı geldi demez mi hiç kalmamış bugün çok satmıştık diye.Neyse napalım sipariş verelim dedik.İpekçe Home bunları kendi yapıyor imalatını o yüzden de yarı yarıya daha düşük oluyor fiyatı çünkü mağazalarda onlara yaptırıyor.Herneyse bilgilerimizi verdik ücretini verdik görevli dedi ki aslında bitane var özel varaklı bi müşterimiz için yapmıştık dedi ama gelmemiş.Diğer görevlide e tamam verelim bunu ver ver dedi ötekine hemen aldık bizde işte=)


sepet modeli havlu kenarlari 3






İndirimde yaptı 40 TL olarak aldık yani.Normalde taşı yoktu taşı biz koyduk yani bize 45 e geldi.Bayağı bi uyguna geldi yani şansımıza=)






Kadife kirli çamaşır sepetleride yapcaklarmış sanırım.Hatta annem söyleyelim bize kadife peçetelik ve çamaşır sepeti yapsınlar diyor.Bakalım heralde onlarıda yaptıracağız.Özel yapıyolar istediğin renk model olarak.






Mağazadan görüntülerde aldım biraz;






sepet modeli havlu kenarlari 4


sepet modeli havlu kenarlari 5



sepet modeli havlu kenarlari 6



sepet modeli havlu kenarlari 7






sepet modeli havlu kenarlari 8






İstenirse böylede yapılabilir.






sepet modeli havlu kenarlari 9






Bir de şu peynir ve zeytin saklama kaplarından aldık bugün.






sepet modeli havlu kenarlari 10






Bu da aldığım fransız dantelli klozet takımına uygun ayak havlusu.Kenarları aynı oldu.


Havlu Dünyası var bunu da ordan aldık.






sepet modeli havlu kenarlari 11






sepet modeli havlu kenarlari 12






Bir de bunlar var havlu kenarları.










Bunlarda yeni modeller=)






sepet modeli havlu kenarlari 13



sepet modeli havlu kenarlari 14










Bunlarda ayna.Kına aynası yapacağız bunlardan biraz hediye olarak=)


Onlarıda paylaşacağım..






sepet modeli havlu kenarlari 15




































Bu yazi hakkinda daha fazla bilgi inceleyebileceginiz onerdigimiz bir kaynak : sepetmodelihavlukenarı

No comments:

Post a Comment